6 Ιανουαρίου 2011

Αλφαβητάρι ομολογιών (συνέχεια)




Βολεύομαι με ψίχουλα, αρκεί να μου δώσεις
Γονατίζω στα θέλω (σου)
Διώχνω βάρη και βαρίδια
Εύχομαι να υπάρχεις
Ζητάω τα αυτονόητα
Ηδονίζομαι με την παρουσία (σου)
Θυμάμαι όσα ξεχνάς
Ικετεύω για το ελάχιστο
Κλείνω πόρτες
Λυγίζω στην απουσία
Μπορώ τα πάντα και το τίποτα
Νικάω τους φόβους μου (;)
Ξαναρχίζω μαθήματα ζωής
Οφείλω εξηγήσεις 
Παθιάζομαι με "ανούσια"
Ρυθμίζω τα "χρέη" μου
Στοιβάζω σκέψεις
Τρομάζω με "εκείνο"
Υπόσχομαι να είμαι εδώ
Φωνάζω δυνατά, από μέσα μου. Μ' ακούς;
Χαρίζω ότι μπορώ
Ψαλιδίζω απαιτήσεις
Ωραιοποιώ τα πέριξ μου, για να μπορώ να συνεχίζω

5 σχόλια:

annanas είπε...

πόλεμος γίνεται μέσα σου...

fetus είπε...

Ξεκίνα από το ....
"" Μπορώ τα πάντα και το τίποτα ""

Μου λειψες ρε θεά!.....!

Ανώνυμος είπε...

Όσο αντέχεις το Ω, όλα καλά... :)

Mυρτώ A. είπε...

@ Φοράδα στ' αλώνι

Ναι, όλα καλά! :))

Mυρτώ A. είπε...

@ Αννανά και Fetus

Σας απάντησα στην επόμενη ανάρτηση :)